- Siyah beyaz işlemeli bir fotoğraf buluyoruz. Bu fotoğrafın siyahı yansıtmazken, beyaz kısmı yansıtma yapacaktır.
- Refletion kısmının renk kutucuğunun yanındaki kutuya bu resmi tanımlıyoruz (bunun tam tersi için reflection renk kutsunun yanındaki kutuya tıklayıp bu kısmın alt bölümünde yer alan output bölümündeki invert kısmını aktif edebilirsiniz.).
- Refl. Glossiness kısmını 0,75 yaptık. Mat bir parlaklık oluşur. Bu da gri işleme gibi durmasına sebep olacaktır.
- VRayLightMtl nesneleri ışık kaynağı gibi gösterir ancak çevreye ışık yaymaz.
23 Eylül 2016 Cuma
3d's Max - Sahneye Gümüş İşleme Yerleştirmek
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder