Sahnede koyu renk bir
nesnenin materyali açık renk bir nesneye yansıyorsa, material slotumuzu
seçip slotların alt kısmında yer alan
vray mtl butonuna tıklayıp VRayOverrideMtl’yi seçiyoruz. Ekranımıza eski
materyalin kalıp kalmayacağına yönelik bir uyarı gelecektir. “Discard old
material” seçilirse malzeme yok edilir, “Keep old material as sub-material?”
seçilirse malzeme kalır ve gelen material kısmımızda base material olarak
seçeneklere eklenir. GI material de none yazan yere yeni VRayMtl atıyoruz ve
diffuse rengini materialimizin daha açık halini
yapıyoruz. Bu yansıyan rengimiz olacaktır. İsterseniz tamamen beyaz da
yapabiliriz. Rengi çok hafif olarak objemize yansıyacaktır. Bu sayede koyu renk
objelerimiz açık renk objelerimiz üzerinde leke bırakmayacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder